dec.
26.

Rádió Top 20 elemzés

Az ígértnél kicsit hamarabb jelentkezem, mivel elkészült a Rádió Top 20-ról szóló elemzés az emberekesablog.blog.hu -n:

 

Elkezdtem nézegetni az ajánlásokat (mivel én lusta vagyok és nem szeretnék most Google-be pötyögni meg mindenfélét csinálni) és van sok érdekes blog (Mindennapi Életünk blog lefoglalva!). És itt a vége fele észrevettem egy igen érdekes blogot. Kíváncsi voltam, hogy ezt hogy oldja meg az illető. Na de akkor. Kezdem amit kell. Zene be. Blog be. Kritikai Én be. Olvassunk.

Olvasd tovább >>

 

Szólj hozzá a fórumban>>

A bejegyzés trackback címe:

https://radiotop20.blog.hu/api/trackback/id/tr2842836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása